Muharrem ayının paylaşma ve dayanışma ruhunu yaşatmak amacıyla harekete geçen Tire Belediyesi, vatandaşlara aşure ikramında bulundu. Tire Belediyesi Sosyal Hizmetler Müdürlüğü bünyesinde veren Aşevi’nde sabahın erken saatlerinde hummalı bir çalışma başladı. Usta aşçılar tarafından geleneksel tarifine uygun olarak, özenle seçilen malzemelerle hazırlanan aşureler, kazanlarda kaynatılarak ikrama hazır hale getirildi.
Hazırlıkların tamamlanmasının ardından harekete geçen belediye ekipleri, ilçenin en yoğun noktalarında vatandaşlarla buluştu. Tire’nin merkezi noktalarından olan Cumhuriyet Meydanı, Yıldız Meydanı ve İtfaiye Meydanı’nda özel ikram stantları kuruldu. Kısa sürede vatandaşların yoğun ilgi gösterdiği stantlarda, belediye personeli tarafından vatandaşlara sıcak aşure ikramı gerçekleştirildi.